După ce în trimestrul doi veniturile Facebook au fost de 1,81 miliarde de dolari, cu peste 50% mai mari față de perioada similară a anului trecut, Mark Zuckerberg a anunțat că planurile de expansiune a companiei continuă.
Potrivit Business Insider, fondatorul celebrei rețele de socializare a arătat că se așteaptă ca numărul utilizatorilor să fie cu 5 miliarde mai mare peste aproximativ 30 de ani.
„Deseori sunt întrebat care sunt marile schimbări pe care vrem să le facem în lume peste 5 sau 12 ani? Acum că 1 miliard de persoane utilizează Facebook, care este următorul obiectiv? (…) Să se conecteze fiecare om din lume”, a spus Zuckerberg în timpul unui discurs.
„Conectarea tuturor înseamnă creșterea comunității noastre cu încă 5 miliarde de utilizatori. Misiunea noastră este să oferim oricui posibilitatea de a-și împărtăți experiențele, să facem ca lumea să fie mai deschisă și oamenii să fie în legătură unii cu ceilalți. Iar aici mă refer la orice persoană. Nu doar cei din țările dezvoltate”, a adugat acesta, subliniind că cei aproximativ 1 miliard de utilizatori ai Facebook au fost adunați în doar 9 ani. În plus, la fiecare patru luni, numărul acestora crește cu circa 45 de milioane.
Astfel, peste 27 de ani, aproximativ 6 miliarde de persoane ar urma să aibă cont de Facebook.
Compania fondată de Mark Zuckerberg a avut în trimestrul doi venituri de 1,81 miliarde de dolari, în urcare cu 53% față de perioada corespunzătoare a anului trecut, și un profit net de 333 milioane de dolari.
Profitul a venit după o pierdere de 157 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut.
Facebook s-a listat la bursă în luna mai a anului trecut, la o cotație de 38 dolari pe acțiune. Acțiunile companiei au atins un minim de 17,55 dolari în septembrie, pe fondul temerilor privind posibilitatea de a monetiza numărul tot mai mare de utilizatori care accesează platforma de socializare de pe dispozitive mobile precum smartphone-urile și tabletele. Înaintea publicării rezultatelor pentru trimestrul al doilea al acestui an, acțiunile Facebook se tranzacționau cu 30% sub prețul de la listare.